среда, 22. децембар 2010.

Дрина се појачава за прољеће

На сједници Управног одбора ФК Дрина позитивно је ојцењен рад тренера Дарка Војводића и дата начелна сагласност за довођење појачања у току зимске паузе. Управа клуба ће покушати да задржи постојећи играчки кадар, те у свим линијама појача конкуренцију у тиму, како би Зворничани на прољеће покушали изборити опстанак.

Предсједник премијерлигаша из Зворника Миодраг Јевтић истакао је да је дата пуна подршка Дарку Војводићу, те да ће Дрина на прољеће бити сигурно јача.

- На сједници се расправљало о неким питањима везаним за финансије и довођење појачања. Оно што је извјесно је да ћемо се неким играчима захвалити на сарадњи, те да ће екипа на прољеће бити појачана са неколико искусних и провјерених фудбалера. Шеф струке нам је дао списак евентуалних појачања са којима ћемо у наредном периоду разговарати. Такође смо се сложили да је наш главни задатак опстанак и афирмација неких млађих играча који су поникли у нашем клубу - рекао је Јевтић.

Оно што је извјесно је да ће се шеф стручног штаба одрећи услуга штопера Предрага Протића, те да ће Светозару Вукашиновићу бити понуђено место у стручном штабу. На списку жеља одраније су Александар Кикић, Радан Муминовић, Никола Мојовић, Бојан Ушумовић, док је велики број фудбалера најавио долазак на пробу. Шеф стручног штаба Дарко Војводић почетак припрема заказао је за 15. јануар.

- Припреме ћемо почети средином јануара, а од играча очекујем да се што боље спреме, јер је физичка припремљеност један од разлога што се налазимо на прептосљедњој позицији. Једини наш циљ ће бити борба за опстанак и управи сам изнио свој став да желим да вратим што више фудбалера који су поникли у Дрини, а који сада успјешно играју за клубове у БиХ. Имао сам неколико примамљивих понуда из Премијер лиге БиХ и Србије, али ниједну нисам ни разматрао, јер сам у Зворнику одлично прихваћен од стране публике и свих људи у граду. Преузео сам Дрину и желим да екипу оставим у Премијер лиги БиХ. У клуб сам дошао када смо имали само један освојен бод и тврдио сам да ћемо остати у лиги, а сада сам убијеђен у то - закључио је Војводић.

извор: www.rs-sport.org

1 коментар: