субота, 30. април 2011.

Један од фудбалера Дрине отворено о стању у клубу


Шта и кo стоји иза овако лоших резултата клуба?

- Прије свих, људи из управе, који су давно дигли руке од нас, док један дио кривице сносимо и ми нашом лошом игром, међутим ако узмемо у обзир чињеницу да 5 мјесеци нисмо добили плату, мислим да би било крајње неозбиљно да неко кривицу пребацује на играче и тренера.

Какав је ваш став о отказима који су уручени неколицини фудбалера који су доведени у зимском року?

- То је веома тешко рећи, мислим да би се лакше снимио филм о томе него да се одговори. Стварно је то брука и срамота јер ако су знали да немају паре, зашто су доводили играче. Управа је послије утакмице са Рудар Приједором дигла руке, и тад нас је оставио једини човјек који је могао да нас дигне из мртвих. Тог човјека треба назвати правим господином и великим човјеком јер откад нас је напустио Дарко Војводић, све је кренуло низбрдо. Никог више нема да нас пита како преживљавамо, само дођу кад некоме треба дати отказ.

Који је разлог одласка Дарка Војводића?

- Основни разлог је то што је господин Војводић, остао сам, никога није имао иза леђа. Управа је дигла руке од свих, да није било њега, утакмица са Бановићима неби била одгођена. Имао је подршку свих играча, сво своје искуство је пренио на нас, научио нас је како се понашати на терену, како се борити за клуб, дисциплина је била на најбољем могућем нивоу, али су "људи" из управе, све то уништили.

Какав је став играча, да ли неко планира остати у клубу после завршетка сезоне?

- Вјерујте ми, слабо ко... Свако са ким сам причао, нема намјеру да остане. Момци су разочарани, спремни су да играју било гдје за много мање паре, него што их "имају" у Дрини, jep неки играчи који још нису дебитовали, имају већу плату од неких из стартних 11.

Ваше мишљење о тренеру Драгану Мићићу?

- Драган Мићић је доста добар човјек. Треба га разумити, први пут самостално води екипу, неискусан као тренер, али он разумије сваког играча што је најбитније и само може да помогне играчима.

Колико цијените труд и рад навијачке групе "Вукови" која се упркос лошим резултатима труди?

- Вукови су за нас посебни, група коју би свака екипа пожелила да има иза себе. Стварно свака им част, можемо да им се захвалимо што су стално уз нас иако им ми не знамо одговорити добрим резултатима, али знамо да нас они разумију, јер смо и они и ми остали сами, без подршке клуба тако да се разумијемо у потпуности, и свака им част још једном јер заједно са нама пролазе кроз тешке ситуације.

Захваљујемо се једном од играча Дрине, који је желио да остане анониман, на овом интервјуу.

6 коментара:

  1. Bez obzira o kom se igraču radilo,svaka mu čast.
    Kao član Vukova i meni je teško ne otići i navijat al ništa drugo nisu ni zaslužili pederi iz uprave.

    Istovremeno molim same igrače da ako ni protiv koga drugog protiv zelenih iz Sarajeva u 14. kolu igraju za nas,zaborave na plate i sve,i odigraju za nas Vukove koji ćemo ih sigurno taj dan od sveg srca podržavat.

    ОдговориИзбриши
  2. Ми вама помажемо сваку текму,вас не прозивамо него сам управу јер ви нисте криви,то сте доказали кад је тренер био Дарко Војводић.
    Борите се да узмете који бод или чак негде и победу јер би то за нас а и за сами напредак гупре много значило.
    ИГРАЈ ТЕ ЗА ВУКОВЕ !

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1. мај 2011. 10:17

    Ја те волим к'о и пре још крадеш ми сне,боли моје не пролазе! Изгуби и овај пут,преживећу све,ја сам с' тобом навик'о на поразе! УПРАВА НАПОЉЕ!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман1. мај 2011. 11:29

    E ljudi ajde da se ne brukamo , ni njima nije lako. Kao sto ni mi nebi radili ni na jednom poslu ako ne primas toliko dugo platu. Moraju ljudi ako nista drugo da se hrane. Zasto ih nebi podrzali do kraja ne samo protiv zelenih iz Sarajeva!!! Za igrace ...

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман1. мај 2011. 14:34

    lako je pricati dodji i navijaj !

    ОдговориИзбриши