недеља, 2. новембар 2014.

Мићић: Широки је заслужено славио, окрећемо се Борцу

Дрина је у сусрету 13. кола Премијер лиге БиХ доживјела пораз на гостовању у Широком Бријегу.

Једини гол за зворничког премијерлигаша постигао је Филип Костић у 90. минуту након грешке домаће одбране.

Тренер Дрине Драган Мићић након уткмице је изјавио да је Широки Бријег остварио заслужену побједу те да је Дрина само у првом полувремену била равноправан противник.

"Широки Бријег је остварио заслужену побједу. Ми смо само у првом полувремену били равноправан противник док смо у другом полувремену кренули да изједначимо али нас је Широки казнио са још два гола. Ми се окрећемо следећој утакмици, ипак је Широки за нас превелики залогај, ми морамо да се носимо са екипама које су равне нама, тако да до краја имамо два кола гдје ћемо покушати да прикупимо што више бодова", рекао је Мићић на конференцији за новинаре.

Тренер домаће екипе Славен Муса дијели мишљење колеге Мићића да је његова екипа данас била боља те истиче да је остварен циљ осамостаљивањем на првом мјесту.

"Мислим да смо били бољи, остварили смо свој циљ а то је три бода тако да смо се сада осамосталили на првом мјесту. Што се тиче тих првих пола сата, мислим да је била равноправна игра. Дрина је осим оне пречке направила још једну стопостотну прилику коју је наш голман Солдо одбранио, без обзира што смо ми имали неке прилике или полуприлике, међутим касније је наш квалитет дошао до изражаја. За једну добру утакмицу, а ја сматрам да је ово била добра утакмица, потребна су оба противника, то значи да је Дрина данас дошла да игра и показали су да играју лијеп и добар фудбал и ја им желим да у наставку остваре своје циљеве", рекао је тренер Широког Бријега Славен Муса.

Дрина у следећем колу на свом терену дочекује Борац из Бања Луке, у утакмици која би могла бити прекретница што се тиче даље судбине Зворничана у Премијер лиги БиХ.



Нема коментара:

Постави коментар