субота, 11. септембар 2010.

Роберто Карваљо - ново појачање Дрине

Фудбалери Дрине паузу у првенству искористили су да се што боље спреме за наредне мечеве и покушају ухватити прикључак са екипама које се боре за опстанак. Поред припрема ,,фењераш“ из Зворника је успио да у своје редове доведе Бразилца Роберта Карваља, који ће пуно значити екипи у наставку такмичења у Премијер лиги БиХ. Овај бразилски фудбалер у редове Зворничана стигао је из ОФК Београда, а прије тога наступао је за екипе Интернационала и Цеаре из Бразила.

Бразилац има 23 године и игра на позицији штопера, а љетос је безуспјешно покушавао да пронађе инострани ангажман, па се одлучио да дође у Дрину.

- Прошле године сам играо за ОФК Београд и већ сам прилично савладао језик. Одиграо сам десет утакмица у првенству Србије и двије у такмичењу купа, а фудбал у БиХ сам пратио путем интернета, јер мој пријатељ игра у Жељезничару. Овог љета сам имао неке понуде из иностранства које су се изјаловиле, па се надам да ћу играњем и тренирањем у Дрини одржати форму. Играм на позицији штопера и са јуниорима Интернационала сам освајао првенство Бразила, а у тој екипи сам играо заједно са Патом. Знам да је Дрина у тешкој ситуацији, те да нам неће бити лако да изборимо опстанак, али првенство је тек на почетку и свашта још може да се деси - рекао је Карваљо.

На наредном мечу против Травника шеф стручног штаба Дрине Миле Милановић неће моћи да рачуна на Карваља, али његов деби се очекује против Жељезничара на Грбавици.

- Знам да нам је сусрет са Травником изузетно битан, па ћу са трибина дати пуну подршку својим саиграчима. Једва чекам да дебитујем и покажем да ћу бити право појачање за клуб у наредним сусретима. Одмах ћу се прикључити тренинзима, како би се што брже уиграо са остатком екипе - закључио је Карваљо.

извор: rs-sport.org

3 коментара:

  1. Lijepo, još kad bi počeli golove davati

    ОдговориИзбриши
  2. Hahaha ovaj Anonimni je sve objanio :)))

    ОдговориИзбриши
  3. ПРВИ СТРАНАЦ У ИСТОРИЈИ КЛУБА...ВАЉДА ЋЕ ТО ДАТИ НЕКУ ПРЕКРЕТНИЦУ У РЕЗУЛТАТИМА..

    ОдговориИзбриши