петак, 26. септембар 2014.

Рустемовић: Сутра морамо узети бодове!

Фудбалери Дрине сутра играју против Челика у Зеници, у оквиру деветог кола Премијер лиге БиХ.

Један од најбољих фудбалера Дрине Един Рустемовић дан прије утакмице у Зеници каже да ће екипа дати све од себе да сутра узме бодове.

"Ми идемо у Зеницу да остваримо добар резултат. Морамо узети бодове, то нам је потреба и даћемо све од себе да тај циљ и остваримо. Тренеру смо сви на располагању, изузев Филиповића, и на њему је да одлучи који ће састав извести", рекао је Рустемовић.

Рустемовић је прокоментарисао и гостовање Сарајеву гдје је Дрина забиљежила свој четврти пораз.

"Утакмица у Сарајеву није била по нашој вољи, трудили смо се и дали све од себе, ипак они су друга димензија, боље су играли, боље су отворили утакмицу, примили смо два брза гола на наше грешке, мада да смо успоставили иницјативу и ми, било би веома густо, и вјероватно би резултат био повољан за нас", каже Рустемовић.

Рустемовићева природна позиција је задњи везни фудбалер, ипак у више наврата га публика може видјети и у улози предњег везног.

"Ту је тренер који одлучује шта ћу да играм, а ја сам ту да му се одужим, на коју год позицију ме постави ја ћу дати свој максимум. Моја природна позиција је задњи везни, и са те позиције постигао сам два гола и двије асистенције, али то је тренерова одлука а ја ћу се потрудити да се одужим на најбољи начин", закључује Рустемовић.

Утакмица са Челиком се игра од 15.30 часова.

1 коментар: