петак, 5. септембар 2014.

Костић: Пробио сам лед, надам се да настављам у истом ритму

Киша која скоро па непрестано пада већ четири дана на подручју зворничке општине лоше утиче на рад фудбалера Дрине.

Наквашен и клизав терен пријети да направи здравствене проблеме Зворничанима али се они достојно носе са свим недаћама и покушавају озбиљно да приступе свим постављеним задацима тренера Мићића и стручног штаба.

Један од "војника из чете" Драгана Мићића је и Филип Костић.

21-годишњи нападач, родом из Лознице, са богатим играчким искуством доведен је у Дрину из Младости (Велика Обарска), гдје је у прошлој сезони постигао четири гола.

Дошао је на половини припрема и постигао три гола а онда је услиједио "пост", све до 6. кола и утакмице са Жељезничаром када је на убачену лопту Васића из корнера, послао главом лопту иза леђа Антоловића.

"Постигао сам гол, осјећај је сјајан, али нажалост ми смо изгубили тај бод који смо очекивали. Срећан сам због гола, али због пораза нисам", прича Костић своје прве утиске након постигнутог гола.

"Промашивао сам доста у прва четири кола, надам се да сам "пробио лед" и да ћу наставити у овом ритму", додаје Костић.

Костић је истакао да је екипа у мечу против Жељезничара добро одиграла али да их је највише уздрмао црвени картон као и примљен гол у 33. минуту.

"Ја сам задовољан како смо играли и као смо се борили, мислим да нас је црвени картон највише пореметио као и гол у 33. минуту, ипак мислим да се можемо носити са сваким у овој лиги и то смо показали до сада", истиче Костић.

Костић је убјеђен да Дрина може до опстанка у Премијер лиги али и до доброг пласмана на табели.

"Убјеђен сам да ћемо обезбједити опстанак а надам се да можемо направити и неки већи успјех тако што ћемо се приближити горњем дијелу табеле. Млада смо и добра екипа, показали смо да можемо играти фудбал и да се надигравамо са свима", каже млади нападач Дрине.

Костић, иако млад фудбалер, до сада је играо за пет клубова а Дрина му је шести. Домогао се и иностранства гдје је играо за мађарски Хонвед, који је, како каже, оставио највећи утисак на њега од свих клубова за које је играо.

"Клуб је одлично организован а у вријеме кад сам наступао за њих они су играли у Лиги Европе и сасвим сигурно је да ћу дуго памтити утакмицу са руским Анжијем", каже Костић.

Дрина је у четвртак одиграла пријатељски сусрет у Тршићу против домаћина Подриња гдје је славила резултатом 5:0.

Сутра ће на свом стадиону од 16 часова угостити београдски Рад а улаз на утакмицу биће слободан.

Нема коментара:

Постави коментар