недеља, 21. новембар 2010.

Дрина предала фењер Вележу (Видео)

Као што су очекивали, фудбалери Дрине су побједом над Зрињским од 1:0, "фењер" предали екипи Вележа. У више борбеној него квалитетној фудбалској представи, Зворничани су у хорор завршници стигли до три бода.

Када су сви на стадиону очекивали да судија одсвира крај и да се сусрет заврши без голова изведен је корнер са лијеве стране за екипу Дрине. Одлично набацивање Крезовића искористио је централни одбрамбени играч Дрине Михајловић и ударцем главом савладао Мелхера за ерупцију одушевљења на стадиону Дрине.

Зворничани су пропустили неколико зрелих прилика. Једна од њих је била у 12. минуту када је Обрадовић срушен у казненом простору, али је пиштаљка судије Беговића остала нијема. У 25. минуту је центрирао Иван Лазаревић, али се није снашао Ђелмић, а исти играч је пропустио прилику и у 37. минуту када није казнио грешку Aничића.

Гости су једину праву шансу имали у 62. минуту када је Задро шутирао али се истакао Максимовић.

- Прво бих захвалио екипи Зрињског на доброј игри и коректном понашању. Моји играчи су прави хероји, јер када сам дошао у осмом колу су имали само један бод, а сада 14 и нисмо посљедњи. Хвала им што су све издржали, што су издржали мене, а то није било нимало лако. Када сам дошао у Зворник рекао сам да ће Дрина остати у лиги, сада кажем да ћемо 100 одсто остати у Премијер лиги - рекао је шеф стручног штаба Зворничана Дарко Војводић.

Стријелац побједничког поготка за Дрину био је штопер Бојан Михајловић, који је поред одбрамбених задатака, показао зашто је прошле сезоне био један од најефикаснијих играча Прве лиге Републике Српске.

- Одиграо сам од прве до посљедње минуте све утакмице за Дрину у овој полусезони, а ето постигао сам погодак у посљедњим секундама опроштајне утакмице јесени. Изузетно ми је драго због побједе, јер је публика заслужила да види наш тријумф. Штета што је јесењи дио сезоне завршен, јер смо ми тек сада стигли до праве форме и могли смо нанизати још добрих резултата. Са неколико појачања у зимској паузи, већ у првих неколико прољећних кола можемо стићи до мјеста које нам гарантује опстанак - истакао је Михајловић.

Нема коментара:

Постави коментар