четвртак, 25. новембар 2010.

Како је Дарко Војводић постао херој Зворника

Требало је да на ужарену тренерску клупу Дрине сједне млади фудбалски стручњак Дарко Војводић па да стигну и резултати тима у Премијер лиги БиХ. Послије првих седам кола чета из Зворника на свом конту имала је један бод, доласком Војводе ситуација се и те како преокренула. Екипа је одмах у сусрету с Леотаром остварила првенац (2:1), а до краја јесење сезоне успјели су да фењер препусте Вележу и да са залихом од 14 бодова нешто мирније дочекају прољећну трку за опстанак у друштву најбољих.

- Није било лако вратити екипу из фудбалске провалије у нешто мирније воде. Нема сумње да су за овај резултат најзаслужнији фудбалери који се нису предавали до посљедњег секунда како би дошли до доброг резултата и често су у томе успијевали. Треба се подсјетити да смо побједоносне голове у Зворнику давали Леотару, Славији и Зрињском. На Кошеву са Сарајевом повели смо у надокнади времена, а примили смо погодак одмах у сљедећем нападау за 1:1. Како је било на почетку сада можемо и морамо бити задовољни оним што смо на крају остварили
- прича Дарко Војводић, шеф Стручног штаба Дрине.

Тешко да би се неко прихватио рада у клубу који је на средини премијерлигашког каравана био отписан. На срећу љубитеља најважније ствари на свијету, појавио се Дарко Војводић, који се храбро упустио у вођење тада отписаног тима.

- Ни данас не знам како сам одлучио да се прихватимо тренерског посла у клубу из Зворника. Многи су послије тих седам кола били прецртали Дрину, сви су тада сматрали да су сигурни повратници у Прву лигу Републике Српске и да их ништа не може спасити. Можда је сада лако причати, али у то вријеме био сам на клупи теслићког Прoлeтера и играли смо са Зворничанима куп утакмицу. Видио сам тада да имају одређени квалитет и да по томе заслужују много бољи пласман на табели. Уз то, ваљда сам и рођен као побједник, одувијек волим изазове и одлучио сам да се прихватим немогуће мисије која је сада потпуно извјеснија, него када сам долазио - прича Војводић.

Популарни Војвода сада сигурно маршира Дрином у борби за опстанак у елитном друштву БиХ. И данас, баш као и када је преузима бригу о сениорском погону, прича како ће задржати премијерлигашки статус.

- Доста смо тога направили у другом периоду јесењег дијела шампионата БиХ. Међутим, нека се нико не завара чињеницом како смо већ изборили опстанак у овом рангу такмичења. Нашу екипу тек на прољеће ишчекују велика искушења и требаће да уложимо максимум напора и доста проливеног зноја како бисмо сачували садашњи статус. Тачно је да сам и даље оптимиста, такав сам увијек био у животу, и када сам играо фудбал, и сада када сам упловио у тренерске воде. Међутим, мораћемо се сви дебело потрудити како бисмо дошло до зацртаног циља. Осим фудбалера и чланова Стручног штаба, ту мислим и на управу која је и до сада била на нивоу, а уздамо се и на пуну подршку навијача који су и јесенас били уз нас - изричит је кормилар Зворничана.

Послије првог дијела такмичења јасна је слика на којој се види који ће се тимови уз Дрину борити за очување премијерлигашког статуса, чега је свјестан и Дарко Војводић.

- Евидентно је да су уз нас најугороженији мостарски Вележ и Будућност из Бановића. Можда се у ту причу укључила и Звијезда из Градачца која је мало поклекнула у финишу јесење сезоне и која је сада дошла у нешто тежу ситуацију. Нама је предност, ако се то тако може назвати, што већ у првом прољећном колу дочекујемо Бановићане, уколико их добијемо, изједначићемо се бодовно са њима, а пошто је наш први дуел завршен ремијем (1:1), у случају да на крају имамо исти број бодова, ми ћемо бити у предности. Ипак, до тада има доста времена, али и послије тог мегдана на нашем путу до опстанак у Премијер лиги БиХ - поручио је млади фудбалски стручњак.

Задовољан је први човјек струке с већином фудбалера који су јесенас бранили боје Дрине.

- Тешко ми је када неког морам издвојити, јер су готово сви давали максим на терену. Ипак, ако морам, онда су то: Немања Обрадовић, Огњен Ђелмић, Дарко Кикановић, Бразилац Роберто Карваљо, Бојан Михајловић, који је уз Драгана Ристића одиграо свих 15 мечева, те провјерени голман Горан Максимовић. Од њих очекујем да на прољеће играју и боље, баш као и од осталих који буду на списку првотимаца - сматра Војводић.

Тренерским позивом почео је да се бави прије нешто више од годину дана. Тако је у сезони 2009/2010. водио два тима и то више него успјешно. На почетку је сједио на клупи Сутјеске из Фоче, коју је с подмлађеном екипом довео до јесење титуле у Републици Српској, да би послије четвртог прољећеног кола преузео Прoлeтер, којег је из фудбалске провалије довео до четвртог мјеста на табели, без иједне изгубљене утакмице.

- Рођен сам у Фочи, почео каријеру у Сутјесци и желио сам да с тренерским позивом кренем управо из матичне средине. На клупи сам сједио све до оног тренутка када нисам више могао бити и тренер, секретар, представник клуба... Потом сам дошао у Теслић и морам напоменути да сам ту направио можда и најбољи посао. Оно што ми је још важније шансу сам у Фочи давао младим фудбалерима, колико сам препознао њихов квалитет потврда је да данас Дејан Дракул игра у тузланској Слободи, Бојан Михајловић је у мом садашњем тиму, Веселко Његуш био је у Славији, Јован Симић био је на прагу мостарског Вележа, а Радан Муминовић носи дрес Прoлeтера. Рад у тим срединама за мене је сада лијепа прошлост, моја садашњост и будућност зове се Дрина и бићу најсрећнији човјек на свијету само да изборимо опстанак, да будемо и наредне такмичарске сезоне у друштву Борца, Сарајева, Жељезничара, Широког Бријега, Леотара, Слободе, Челика и других премијерлигаша - закључио је Дарко Војводић, некадашњи одлични фудбалер, данас тренер за вађење кестења из ватре и пред којим је, нема сумње, свијетла тренерска каријера.

Пријатељ се не одбија

Најзаслужнији за долазак Дарка Војводића на тренерску клупу Дрине јесте начелник општине Зворник, Зоран Стевановић.

- Нисам могао одбити позив Зорана Стевановића, који је мој дугогодишњи пријатељ. Стога бих волио да и због њега изборимо опстанак, поготово када се зна да је доста тога урадио за овај спортски кoлeктив, којем је и омогућио да се несметано такмичи у елити - истиче Војводић.

Борац шампион

За Дарка Војводића нема дилеме ко ће бити првак БиХ и самим тим учесник квалификација за Лигу шампиона.

- Борац ће освојити титулу, у то сам потпуно увјерен. Током јесење сезоне показали су највише, стекли пет бодова вишка у односу на вјечите ривале из Сарајева и убијеђен сам да ту предност могу сачувати на прољеће. Једини опасан противник Бањолучанима може бити Жељезничар, који такође има квалитет - мишљења је стратег Дрине.

Нема коментара:

Постави коментар