четвртак, 18. септембар 2014.

Ћулибрк: Из утакмице у утакмицу бићу још бољи

Један од најслабијих дијелова тима Дрине у првих неколико кола била је одбрана.

Након неколико "јефтино" примљених голова, Управа клуба је брзо реаговала и довела искусног фудбалера Славка Ћулибрка.

Овај 28-годишњи штопер дошао је у Дрину као слободан играч а прошлу сезону је наступао за екипу Вождовца.

Оно што је могао бити проблем јесте то што од почетка ове сезоне није интезивно тренирао нити играо утакмице. Ипак, на сву срећу по тим Драгана Мићића, Славко се одлично уклопио у екипу и након утакмица са Радом (пријатељска), Милићима (Куп РС) и Травником (7. коло Премијер лиге БиХ) може се рећи да је Управа клуба погодила са избором играча, иако је првенство већ поодавно почело.

"Сигурно је да ми треба мало времена да уђем у рад, пошто нисам почео припреме са екипом. Екипа је млада и перспективна, на мене су оставили јако добар утисак, има доста појединаца који могу доста да напредују. Што се искрено мене тиче, ја ћу кроз утакмице поправљати своју форму, тако да ћу из утакмице у утакмицу бити све бољи", преноси своје прве утиске Ћулибрк.

На питање како се снашао у новој средини, у Зворнику и Дрини уопште, Ћулибрк каже да још није стигао да обиђе читав град али оно што је видио оставило је на њега позитиван утисак.

"Што се тиче Дрине као клуба, као што сам већ рекао, то су млади момци, имам све најбоље о њима да кажем, доста играча познајем и од раније, тако да сам стекао сасвим добре утиске", каже Ћулибрк.

Ћулибрк је рођен 1986. године у Кикинди а фудбалску каријеру започиње у истоименом клубу. Од 2003. до 2009. године одиграо је 62 утакмице и постигао два гола. Касније прелази у зрењанински Банат, па ужичку Слободу а наступао је и за Работнички из Скопља. Прошлу сезону провео је у београдском Вождовцу.

Као искусног фудбалера питали смо га да прокоментарише стање у одбрани прије и послије његовог доласка.

"Ми ћемо из утакмице у утакмицу поправљати форму, због тога је неопходно да се доста ради на тренинзима. Екипи треба још времена да се уигра и да достигне свој неопходни квалитет, тако да ће, сигуран сам, како буду одмицале утакмице бити видљив наш напредак", истиче Ћулибрк.

Ћулибрк је додао да о његовом статусу у тиму, као и код осталих фудбалера, одлучује тренер.

"Ми сви конкуришемо, од првог до последњег играча у екипи, тренер је ту главни и одговорни и он одлучује ко ће играти и ко је у каквој форми. Али, некад је и клупа за играче", додаје Ћулибрк.

Он је за крај изјавио да Дрина са оваквом игром сигурно може до опстанка у лиги. Како буду пролазиле утакмице, сигуран је, екипа ће пружати још боље партије тако да не треба чудити ако буде завршила и на средини табеле.

"Ми имамо квалитет, то смо показали и у утакмици против Травника. Мало среће је недостајало да извучемо сва три бода а сад имамо тешку утакмицу код куће, све ћемо пружити да освојимо нова три бода", закључује Ћулибрк.

Нема коментара:

Постави коментар