четвртак, 9. октобар 2014.

Паузу искористи за отклањање недостатака у игри

Након нерјешеног сусрета против Слободе, у десетом колу Премијер лиге, зворничка Дрина јуче је у Фочи елиминисала Сутјеску из осмине финала Купа РС.

Дрина је наступила у нешто измјењеном саставу, без чак седам стандардних фудбалера, ипак то јој није одмогло да слави над чланом Прве лиге РС,  послије бољег извођења једанаестераца

„Утакмица у којој смо ми наступили са нешто измјењеним саставом, одмарали смо неке важније играче као што су Максимовић, Лазаревић, Кикић, Филиповић, Чоловић као и Ћулибрк и Узелац који су повријеђени и видјећемо колико су те повреде озбиљне. Одиграли смо једну солидну утакмицу, иако она није била можда лијепа за око али ми смо прошли у четвртфинале и то је сада најважније“, рекао је тренер Дрине Драган Мићић.

Он је истакао да ће репрезентативна пауза послужити екипи да исправи недостатке у игри, поготово у фази напада јер је ефикасност једна од највећих проблема Дрине, поготово на домаћем терену.

„Ми ћемо покушати да исправимо недостатке у игри, поготово у фази напада гдје је највећи проблем завршница и ту ћемо највише пажње посветити током ове мини паузе. Нисмо ми једини клуб у Премијер лиги БиХ који има проблема са реализацијом, то је случај са бар пола лиге и на крају крајева ми смо скроман клуб и имамо скроман буџет а да би побољшали голгетерски учинак ми морамо довести правог нападача и то мора да се плати а ми нисмо у тој ситуацији“, исиче Мићић.

Мићић је додао да он и даље вјерује у екипу да они могу одговорити на постављене захтјеве и да могу изборити опстанак у лиги.

„За нешто више од опстанка ми морамо да доведемо два-три добра нападача, који су скупи, али ми немамо за то средства тако да се морамо ослонити на оно што сада имамо а ја вјерујем да ће они прорадити и да ћемо ми на крају остварити наш циљ а то значи опстанак у лиги. Нама је у сваком случају најважније да ми из кола у коло сакупљамо бод по бод, да ли је то бод код куће или на страни три или обратно, најбитније је да узмемо што више бодова и да мирно дочекамо крај првенства“, рекао је Мићић.

Претходну паузу у првенству Дрина неће искористити да одигра неку квалитетну пријетељску утакмицу а разлози су практичне природе.

„Имали смо понуду ОФК Београда да одиграмо утакмицу у Зворнику али смо морали одбити због тога што ће се у суботу на нашем стадиону одиграти меч Омладинске Премијер лиге БиХ, онда и терен је мало лошији, морамо и њега да чувамо а у недјељу су избори“, каже Мићић.

Што се повреда Узелца и Ћулибрка тиче, Мићић каже да ће они мировати десетак дана и да ће највјероватније бити спремни тек за утакмицу 12. кола против Звијезде из Градачца.

Нема коментара:

Постави коментар